Ответы и объяснения

2012-09-23T17:04:46+00:00

                                                  Оголошення                                                              Сьгоднi в школi  пропав я!!якщо вы побачите його Подзвонiть по телефону школи.Прекметы:чорнi волоси,був одягненый у чорну куртку та червоний капелюх!

Лучший Ответ!
2012-09-23T18:46:59+00:00



Любий Діде Морозе ! Минулого року я був неслухняним та набрав багато кредитів. Обіцяю наступного року кредити погасити а нових не брати.Не карай мене .Не нараховуй нових відсотків.