1.Що забезпечує зв`язність тексту ?

2.Які є складники будови тексту ?

Відповідь на українській мові!!!!

2

Ответы и объяснения

2012-09-20T16:47:32+00:00

1.Забеспечує зміст у данному тексті.

2.Зачин, основна частина, кінцівка

Лучший Ответ!
2012-09-20T18:53:52+00:00

1)Зв'язність тексту розуміється в даний час як існуюче єдність двох аспектів. В якості первинного, основоположного виступає екстралінгвістичні основа зв'язності - область об'єктів і відносин, яку описує текст, логічна структура розвивається думки, ситуація спілкування. Власне лінгвістичний аспект зв'язності, що охоплює мовні сигнали (а саме, кореферентних висловлювання) і способи зв'язку всередині тексту, розглядаються як обумовлені цим екстралінгвістичним базисом, як мовне його вислів.

2)на мою думку це:корінь,основа,суфікс,префікс,закінчення(слова)а речення

зачин, основна частина, кінцівка.