З першого куща агрусу зібрали 9кг ягід,з другого-на 3кг більше,а з третього-на 2кгбільше,ніж з другого,Скільки кілограмів ягід зібрали з третього куща?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-09-19T13:05:40+00:00
2012-09-19T13:22:59+00:00

І куст- 9 кг

ІІ куст - ? кг, на 3 кг більше ніж з І куста

ІІІ куст - ? кг, на 2 кг більше ніж з ІІ куста

1) 9+3=12 (кг) - зібрали з ІІ куща

2) 12+2=14 (кг)- зібрали з ІІІ куща