у 6 мішках містится 480 кг зерна,а в 9 мішках-450кг картоплі,порівну в кожному.на скільки кілограмів маса мішка картоплі менша за масу мішка зерна?

2

Ответы и объяснения

2012-09-18T17:45:42+04:00



1)маса 1 мішка картоплі

480:6=80 кг

2)маса 1мішка зерна

450:9=50 кг

3)на скільки маса мішка картоплі менша за масу мішка зерна?

80-50=30кг

==================================

Лучший Ответ!
  • Arseni
  • главный мозг
2012-09-18T17:46:11+04:00



1) 480 : 6= 80 кг зерна в 1 мешке

2) 450 : 9= 50 кг картофеля в 1 мешке

3) 80-50 =на 30 кг меньше масса 1 мешка с картофелем