Мишко запросив Миколку до свого саду, де дозрівали яблука и груші. Мишко зірвав 8 яблук і 5 груш, а Миколка-3 яблук і 9 груш. Мишко зїв 6 своїх фруктів, а Миколка-4 своїх. Решту зірваних ними фруктів кожен хлопчик поніс додому.Хто з них приніс додому більше фруктів і на скільки?

2

Ответы и объяснения

2012-09-16T16:44:47+04:00

5+8= 13 ФРУКТІВ ЗІРВАВ МІШКА
13-6=7 ФРУКТІВ ПОНІС ДОДОМУ МІШКА
3+9=12 ФРУКТІВ ЗІРВАВ МИКОЛА
12-4=8 ФРУКТІВ ПОНІС ДОДОМУ МИКОЛА 

ВИСНОВОК МИКОЛА ПРИНІС ДОДОМУ НА ОДИН ФРУКТ БІЛЬШЕ НІЖ МІШКА

Лучший Ответ!
2012-09-16T17:15:56+04:00

5+8= 13 Фруктів зірвав Мишка
13-6=7 Фруктів поніс доому Мишка
3+9=12 Фруктів зірвав Миколка
12-4=8 Фруктів поняс додому Миколка