СОВА Солнечным сиянием согрета Сочиняю светлые слова, Строчки сумасшедшего сонета Старая, спокойная "сова". Потрібно віршик, щоб всі слова починались на одну літеру. Мені потрібно на любу літеру тільки українською мовою, буду вдячна

2

Ответы и объяснения

2012-09-15T20:09:31+04:00

Вот держи надеюсь помогла:

Буду  –
 
Багато,  боротись…
Біль  -
Бридкий,  бринить,
Бо  бачу,
Байдужості  більма…
 
Бач,  бидло  біснується,
Б’ється  бажанням,
Буде  брудною
Буденністю  бавитись  більше…
 
Буде  –
 
Буря  -  багаття
Брати  бидло
Брутальне,
Брякне  безпорадне,
Бруківкою  болю,
Безпечне  бажання
Бродити  бездумно  -
Блокує,
Бидло  банальне
Боїться  –
Бо  буде!


«Криза»


Криза
Криє    Київ,
Крамниці    кусають,
Крижаніють    кошти,
Красно    котрі        
Крадуть.

Крам    китайський
Крихкий,    
Кризою    кромсає,
Крила        кримінальні    
Криза    коливає.

Крадькома    куштує
Крамола,
Кризу        кислу    -    
Крає    кошториси,
Кишені    копирсає,
 
Копійчина    капає,
Кривдить,    кульгава,
Конче    краще    клепає,    
Карбованця    квапного…

Кришувати    клопітно,
Клопітно    кидати,
Коли    крісло    квилить    -
Кепсько    керувати…

Клаптем    кладовища
Кмітлива    криза    криє,
Країні    класно    кукіш    
Клапан    …є.



Лучший Ответ!
2012-09-16T02:59:28+04:00

Старий Семен сказав синам

Сини   "Скосіть сіно". 
Сини скосили сіно. 
Старий Семен сказав своїм синам "Спасибі".