Складіть і запиіть діалог на тему у бібліотеці Будь ласкка дуже потрібно на понеділок!!!!!

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-09-15T16:06:38+00:00

-доброго дня.

-Доброго,я вам можу чимось допомогти?

-Так звичайно.Мені потрібна книжка Миколи Гоголя.

-Ось тримайте.

-Дякую.

Через тиждень:

-Доброго дня.

-Дуже рада вас бачити.

-Я вас також.Мені потрібна нова книжка ви можете мені порекомендувати якусь захопливу і сучасну  книжку?

-Звичайно (пишеш там свою любимую книжку).

-Ммм..цікаво.Дякую допобачення.

2012-09-15T17:18:15+00:00

-Добрий день

-Добридень. Вам щось потрібно?

-Так. Я хотів б взяти у вас якусь цікаву книгу. Ви б могли мені порадити?

-Звичайно. Ось ці книжки дуже цікаві. Прошу, вибирайте.

-Я, напевно, візьму цю.

-Прізвище? Клас?

-..(таке прізвище, такий клас).

-Ось, візьми.

-Дякую, до побачення.

-До побачення.