ЗАДАНИЕ төмендегі лепті сөйлемдерді хабарлы сөйлем түрінде жазыңдар. Үлгі:Гүлдей бер,тұған жерім!-Тұған жерім гүлденіп келеді. 1Төбемізде желбірей бер,туымыз! 2.елдің бірлігі, ынтымағы нығая берсін! 3.Еліміздің рәміздерін құрметтеңдер! чё тут надо делать скажите ????

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-09-13T13:35:58+04:00

туымыз төбемізде желбіреп тұр. еліміздің  бірлігі, ынтымағы нығайып келеді. Еліміздің рәміздерін құрметте

2012-09-13T20:03:13+04:00

приведенные ниже восклицательные предложения напишите в виде повествовательных
пример: Расцветай, моя родина!-Моя родина расцветает.

1 Развевайся, знамя, на небе!

2 Пусть страна станет солидарной, единой!

3 Уважайте национальные символы!