Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-09-09T10:16:36+00:00

Осінній ліс! Хто з нас не гуляв в осінньому лісі, не милувався красою опалого листя, золотавим килимом, що укутав землю.

Саме восени в лісі все стає казковим і незвичайним. Багряне листя осики схоже на достиглі яблука, жовте листя верби — на кораблики, а листя клена — на золоті зірки. Блищить на сонці сріблисте павутиння, червоніють яскраві кетяги горобини. На лісовій галявині ще можна знайти підберезники, рожеві сироїжки, слизькі грузді, запашні рижики. На старих великих пеньках тиснуться один до одного опеньки. У лісовому струмку вода настільки прозора, що видно кожну травинку. Гарно в осінньому лісі.

2012-09-09T12:50:09+00:00

Осінній лист на стежечці вузькій.Шурхоче і шурхоче під ногами,і пропливають сиві журавліз прощальним згуком угорі над нами. Стою сумна,а листя ллється золотим потоком.Золотої річки тихий плин змиває слід твоїх квапливих кроків.Стрічань палких мелодія ясна для мене вже бринить чомусь в мінорі.Любов моя - гірка горобина -обпалена морозом злої долі.