Ответы и объяснения

2012-09-08T16:25:16+04:00

Прислівя-це стійкий вислів у формі синтаксично завершеного речення , у якому узагальнено суспільний досвід.

Приказки-цестійкий вислів у формі синтаксично завершеного речення , у якому дається образна характеристика певного явища.

Лучший Ответ!
2012-09-08T16:49:07+04:00

Прислів'я — це стислий, влучний, образний, здебільшого народний вислів, який стосується характеристики різноманітних явищ життя... їх уживають у мові для розкриття явищ життя й побуту, різних типових життєвих обставин і ситуацій.

Приказка є влучним образним народним висловом.