пожалуйста помогите найти стих на казахском языке на тему казахский язык пожалуйста учитель очень строгий самый строгий учитель в школе

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-09-08T10:11:25+04:00

«Қазақ тілі

Ол – менің ана тілім!

Шафхат, Ләззат –

Сөйлесем табатыным.

Жазғанымда

Тізілтіп сөз маржанын

Білем анық

Бағымның жанатынын.

Қазақ тілі

Ардағым, Ана тілім

Анық маған

Сөнбестей жанатының

Анық маған

Болашақ замандарға

Бөгделенбей,

Бөгелмей, баратының».

2012-09-08T12:01:54+04:00

Шұбытылған жіптей ұзын жол неге? 
Доңғалақтар дөп-дөңгелек... 
Ол неге? 
Ойлап-ойлап, әрлі-берлі қарасаң, 
Бұл арада құпия бар тамаша! 
Жібі-жол да, ораушы-доңғалақ. 
Тауыса адлмайды доңғалақтар жолды орап.