ВІдстань від точки А(2:-1)до точки Б(6:у)=4.Знайдіть значення у Напишіть будь ласка повний розв*язок

2

Ответы и объяснения

2012-07-16T20:20:12+04:00



sqrt((6-2)^2+(y+1)^2)=4

16+y^2+1+2y=16

(y+1)^2=0

y=-1

Лучший Ответ!
2012-07-16T20:36:10+04:00

AB=\sqrt{(x2-x1)^{2}+(y2-y1)^{2}}=\sqrt{(6-2)^{2}+(y+1)^{2}}=\sqrt{16+y^{2}+2y+1}=\sqrt{y^{2}+2y+17}

Зная, что АВ=4, имеем

y^2+2y+17=16

y^2+2y+1=0

(y+1)^2=0

y+1=0

y=-1

Ответ: у=-1