Назва <Україна> вперше зустрічається в Київському літописі (за Іпатіївським списком) під 1187 роком на означення Переяславської,Київської і Чернігівської земель. Скільки років пройшло від першої літописної появи назви <Україна>?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
  • troleg
  • главный мозг
2012-06-07T09:02:52+00:00



Минуло   2012 - 1187 = 825 років

2012-06-07T09:08:04+00:00



Сейчас 2012 год,значит

1) 2012 - 1187 =825 прошло столько лет