Крокодил Гена з"їв у 4 рази більше морозива, ніж Чебурашка.Скільки морозива з"їв кожний з них, якщо Чебурашка з"їв на 2,4 кг менше, ніж Гена?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-05-22T20:04:05+04:00



нехай чебурашка з їв х кг,тоді Гена  4х Складемо рівняння

4х-х=2,4

3х=2,4

х=2,4:3

х=0,8 кг або 800 грам з їв Чебурашка

0,8*4=3,2 кг або 3 кг 200 грам з їв Гена

==========================

2 спосіб

=============================

1)4-1=3 частини різниця

2)2,4:3=0,8 кг з їв Чебурашка

3)0,8*4=3,2 кг з їв Гена

2012-05-22T20:15:20+04:00

нехай чебурашка з їв х кг,тоді Гена  4х Складемо рівняння

4х-х=2,4

3х=2,4

х=2,4:3

х=0,8 кг або 800 грам з їв Чебурашка

0,8*4=3,2 кг або 3 кг 200 грам з їв Гена