Ответы и объяснения

2012-05-16T16:30:36+00:00

пТАХИ-НЕВІД ЄМНА ЧАСТИНА ПРИРОДИ.вОНИ НЕ ТІЛЬКИ ПРИКРАШАЮТЬ НАШЕ ЖИТТЯ СВОЇМ БАРВИСТИМ ВИГЛЯДОМ,ПРЕКРАСНИМСПІВОМ,АЛЕ Й ОХОРОНЦЯМИ ЛІСУ.пТАХИ БОРЯТЬСЯ ЗІ ШКІДНИКАМИ ЗА КРАЩИЙ ВРОЖАЙ.ЯКБИ ЗНИКЛИ ПТАШКИ ТО ЦЕ ВІДРАЗУ ПОЗНЧИЛОСЯ Б НА НАВКОЛИШНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ.ПОЧАЛИ Б ГИНУТИ ДЕРЕВА,УРОЖАЙ НА ПОЛЯХ ТА ГОРОДАХ.ТОМУ МИ ПОВИННІ ОБЕРІГАТИ ПТАХІВ,НЕ НИЩИТИ ЇХ ГНІЗДА,НЕ ВБИВАТИ З РОГАТОК,А БУДУВАТИ ЇМ ШПАКІВНІ ТА ДОПОМОГАТИ ВИЖИТИ ХОЛОДНИМИ ЗИМАМИ.

Лучший Ответ!
2012-05-16T16:30:58+00:00

                                      Бережіть птахів.                                                                            Птахи живуть поряд з людиною.Ми їх завжди бачимо і чуємо їх пісні.                          Іноді птахи гинуть від літаків та машин.Взимку їм важко найти їжу,тому ми повинні допомогати їм.Вони з,їдають різних комах,що шкодять на полях і в лісах.Допомогають жити деревам,З,їдають гусінь та жуків-короїдів.                                  Тому птахі треба берегти ,допомогати любити їх.