Ответы и объяснения

2012-05-15T21:58:22+04:00

Дыти повинны поважати свою едину та найрыднышу - матыр. адже саме вона дала им життя. не можна зневажати матыр, вона у кожного тыльки одна. ы саме вона ростила дытей ы прагнула, щоб вони були у неи найкращими.

Лучший Ответ!
  • FinFa
  • середнячок
2012-05-15T22:16:24+04:00

Мама - це саме важливе в житті дитини! Дитина повинна любити і поважати маму, навіть не дивлячись на всі образи. Тільки дитя знає, як любить його мама, адже дитя бачило серце матері всередині, ще коли мама була вагітна. Ви повинні поважати маму, адже вона терпіла, коли ви були маленькими і не хотіли їсти кашу і кидалися ложками в стіну, показуючи що ви не хочете їсти. Мама терпіла ваші сльози, коли ви вдарилися. Мама вчила тебе ходити, розмовляти, дає тобі по трохи освіту, вона страждала за тебе. Можливо ти зараз сильно любиш маму, але коли вона помре в тебе струмками поллють сльози, тому що ти не так часто проводив з нею час. Поважайте свою маму!