селянин виїхав о 5 ранку з дому на базар продавати виноград.на базар він їхав 3 години зі швидкістю 8 км/год.назад він повернувся тією ж дорогою зі швидкістю. більшою на 4 км/год, о котрій годині він повернувся додому. якщо на базарі він торгував 6 годин?

2

Ответы и объяснения

2012-05-15T12:17:15+00:00



1)8*3=24(км)-відстань від дому до базара.

2)8+4=12(км)-швидкість назад.

3)24:12=2(год)-час,який затратив на дорогу додому.

4)3+2+6=11(год)-був відсутній.

5)5.00+11.00=о 16,00 годині він повернувся додому

Лучший Ответ!
2012-05-15T12:18:26+00:00



8*3=24(км)-відстань до базару

8+4=12(км/год) - швидкість селянина на зворотньому шляху

24:12=2(год) - їхав додому

5+3+6+2=16(год)

Відповідь: о 16годині селянин повернувся додому.