1)У стійловий період одній корові згодували за день 37 кг силосу .Стійловий період тривал з 25 жовтня по 10 травня.Скільки кілограмів силосу згодували 96 коровам за третину стійлового периоду . 2)Перша зерноочисна машина за 6 хв очищає 90 кг зерна. а друга за 4 хв 80 кг зерна .За який час разом очистять ці машини 7 тонн зерна

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
  • lili89
  • почетный грамотей
2012-05-14T18:50:53+00:00

1.

з 25 жовтня по 10 травня:

25,26,27,28,29,30,31 жовтня - 7 днів

листопад - 30 днів 

грудень - 31 день 

січень - 31 день

лютий - 28 днів

березень - 31 день

квітень - 30 днів

травень - 10 днів

1)7+30+31+31+28+31+30+10 = 198 (дн.)- триває стійловий період.

2) 198*1/3 = 66(дн.)- третина стійлового періоду.

4) 37*96 = 3552 (кг)- силосу зїдять 96 корів за день.

5) 66*3552 = 234432 (кг)- силосу згодували 96 коровам.

Відповідь: 234432 кг або 234т 432кг силосу згодували 96 коровам за третину стійлового періоду. 

 

2.

1) 90:6 = 15 (кг) - очищає перша машина за 1 хвилину.

2) 80:4 = 20 (кг)- друга машина за хвилину.

3) 20+15 = 35 (кг)- очищають разом за хвилину.

7 тонн = 7000кг

4) 7000:35 = 200 (хв.)- очистять разом 7 тонн зерна.

200хв. = 3 години 20 хвилин

Ответ:  за 3 години 20 хвилин разом очистять ці машини 7 тонн зерна.

2012-05-14T19:02:29+00:00



198 днів-стійловий період

198:3=66(днів) - третина стійл.періоду

96*37=3552(кг) - силосу потрібно 96 коровам на 1день

3552*66=234432(кг) = 234т432кг - силосу згодували 96 коровам за третину стійл.періоду

 

90:6=15(кг.хв) - зерна очищає І машина

80:4=20(кг/хв) - ІІ машина

15+20=35(кг/хв) - очищають 2 машини

7т=7000кг

7000:35=200(хв)=3год20хв - очистять 7т зерна 2 машини