Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-05-14T16:21:09+04:00

Вихідні ми чекаємо так довго, а проминають вони так швидко! Чому ж ми чекаємо, мріємо, дуже любимо вихідні! Тому що вони відкривають перед нами необмежені можливості. На вихідних можна зустрітися з друзями, оскільки всі зайняті протягом тижня. Можно зайнятися своєю улюбленою справою, бо часу у будні ну просто ні на що не вистачає! Можна подивитися улюблений фільм або почитати цікаву книжку - не поспішаючи, вникаючи у події. А можна навіть зробити невеличку подорож, наприклад, до цікавого старовинного міста України Львова або до  легендарного центра  гумору Одеса - туди, де ніколи не був, але дуже мріяв! Вихідні тим й гарні, що можна зробити для себе та своїх друзів свято, про яке будеш вспоминати довго-довго! А увесь тиждень будеш чекати та мріяти про нове свято - нові вихідні!

2012-05-14T18:44:42+04:00

кожного шкіьоного дня ми йдем до школи для на с вихідні це велике щастя субота гуляти довго на вулиці а в неділю в йдем до Божого храму  .А ще вихідні це дні які ми відпочиваємо від навчання .