Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-05-13T13:12:43+00:00

Мені доводилось бачити живих мурашок.Вони маленькі,працьовиті та тільки разом працюють.мурашки санітари лісу.вони живуть сім*ями у мурашнику.і на спині носять їжу.Ось такі в нас працьовиті мурашки.

2012-05-13T13:42:53+00:00

Я бачила живих мурашок на луках ,полях ,удворі* це дуже маленькі комахи*Вони живуть зграями і будують мурашники* Мурахи прибирають залишки мертвіх комах*Їм подобається солодкий сік попелиць*Мурашки живляться залишками їжі яка впала з рук людини*Люди ,оберігайте мурашок вони дуже корисні*