у 100 кг морської води міститься 2500 г солі скільки грамів солі міститьтся у 20 кг солі

2

Ответы и объяснения

2012-05-10T23:30:28+04:00



в 100кг воды--------------содержится 2,5кг соли

в 20кг воды---------------------хкгсоли

х=20*2,5:100=0,5кг=500г соли  міститьтся у 20 кг воды.

 
Лучший Ответ!
2012-05-10T23:34:07+04:00

100кг - 2500г

20 кг - ?г

 

1 способ

1.100:20=5 (р) - у ск!льки раз!в менше води

2. 2500:5=500 (г)

 

2 способ

20*2500:100=500(г)

 

Ответ: 500 г сол! м!стяться у 20 кг води