Ким ти мрієш стати , як виростеш? 5-7 речень будьласка дуже треба. тільки не про лікаря

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2014-04-14T19:29:28+04:00
Коли я виросту, хочу стати вчителем . Тому що це дуже відповідальна і цікава професія.Вчитель вчить нас всього ,що знає сам. Я захоплююся цією професією ще з дитинства.Звичайно, працювати лікарем чи рятівником теж відповідально, але мене подобається працювати в  школі вчителем .
2014-04-14T20:49:13+04:00
Коли я виросту я хочу стати собаководом.Дехто каже , що це лише підпраця, але це не так .Ось вам докази : з собаками треба гуляти , вичісувати блох та кліщів , купати , годувати , навчати різним командам.З собаками не мало турбот, але за цю працю ви будете мати надійного охоронця та надійного друга.