У бочці було 90 л води. Спочатку в бочку долили 1/3 тієї кількості, що в ній була, а потім відлили половину всієї води. Скільки води залишилося в бочці?

2

Ответы и объяснения

  • cheer
  • почетный грамотей
2012-05-10T15:45:02+04:00



(90 + 90/3) / 2 = (90 + 30) / 2 = 120 / 2 = 60 л (осталось)

Лучший Ответ!
2012-05-10T15:45:18+04:00



1)90:3*1=30л-долили.

2)90+30=120л-стало.

3)120:2=60л воды-осталось.