Як ти піклуєшся про своє здоров'я? напиши про це текст розповідь (5-7 речень)

2

Ответы и объяснения

2012-05-10T12:12:00+04:00



Я намагаюся загартовуватися, щоб бути здоровішим. Для цього зранку я роблю зарядку, багато різних вправ - присідання, стрибки, підтягування, різні махи. Їм здорову їжу, багато овочів, фруктів. Влітку обов'язково купаюся у річці, загоряю, ходжу босоніж, сплю з відкритою кватиркою. Дуже важливо не хворіти, бути здоровим та щасливим кожному!

Лучший Ответ!
2012-05-10T15:58:32+04:00



Кожна людина хоче бути здоровою і красивою. Для цьоготреба піклуватися про своє здоров"я.

Про своє здоров"я я піклуюся так: двічі на день чищу зуби, роблю ранкову і вечірню зарадку. Правильно їм, кожен день миюсь. Займаюсь спортом, дотримуюсь правил особистої гігієни. Відвідую лікарів 1 раз на рік.

Саме завдяки цьому всьому я здорова і щаслива.