В одному бiдонi 24кг. олii а в другому на 6 кг менше . Усю олiю розлили в банки по 3кг у кожну. Скiльки банок було потрiбно?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2014-04-13T14:32:40+00:00
1) 24 - 6 =18 (кг) олії в другому бідоні
2) 18 + 24 = 42 (кг) в двох бідонах
3) 42 : 3 = 14 (б) потрібно банок
2014-04-13T14:33:29+00:00
Взнаємо скільки олії в другому бідоні. 24-6=18кг взнаємо скільки олії в обох бідонах 24+18=42кг тепер дізнаємося скільки банок було потрібно 42кг : 3 = 14 банок