Помогите перевести на казахский язык!!! Только бе переводчика!!!
Тропические леса – это леса с высокими деревьями, теплым климатом, и сильными дождями. В тропических лесах очень много осадков.
Тропические леса находятся в Африке, Азии, Австралии, Центральной и Южной Америке. Самый большой тропический лес в мире – Амазонский.
В тропических лесах очень много видов животных.

2

Ответы и объяснения

2014-04-13T18:29:58+04:00
Не все слова знаю,которые не знаю,написала на русском...
Тропические қармақбаулар - сол мен биік тал-шыбық,жылы ахуалменжәне күшті жаңбырларменқармақбауларТропических қармақбауларда аса көпжауын-шашындар.
Тропические қармақбаулар арада АфрикеАзияда,Австралиядаорталық және оңтүстік Америкада болады.Ең үлкен тропический орман арада әлемде -амазонский
Тропических қармақбауларда аса көп көріністер айуанат
Лучший Ответ!
2014-04-13T18:40:23+04:00
Тропикалық орман - бұл ағаштары биік, климаты жылы және қатты жаңбырлы орман.
Тропикалық ормандарда жауын-шашын көбірек түседі.
Африка, Азия, Австралия,Орта және Оңтүстік Америкада тропикалық ормандар кездеседі. Дүниежүзіндегі ең үлкен тропикалық орман - Амазонка.
Тропикалық ормандардарда жануарлардың көптеген түрі кездеседі.
Спасибо большое☺️
да не за что)))
можешь еще помочь перевести?
Хво́йный лес — это леса с хвойных деревьями: сосны, ели, пихты, лиственницы. В хвойном лесе холодный климат. Хвойные леса находятся в северной Евразии и Северной Америке. Деревья хвойного леса используют в строительстве.
Қылқанды орман бұл - қылқанды ағаштар және: қарағай, шырша,самырсын, балқарайғайлар. Қалқанды орманның климаты суық. Қылқанды ормандар Солтүстік Еуразияда және Солтүстік Америкада кездеседі. Қылқанды орман ағаштары құрылыста пайдаланылады.