5. Позначте рядок, усі слова в якому — дробові числівники:
А три четвертих, одна друга, половина;
Б дві п'ятих, тридцять сотих, дві десяті;
В чотири восьмих, чотириста два, п'ять сотих;
Г п'ятеро, п'ять десятих, десять сотих.
3. Позначте рядок, усі числівники в якому — кількісні:
А вісім, восьмеро, вісім десятих;
Б одинадцятеро, одинадцятий, одинадцять;
В тридцять два, тридцять сотих, тридцять перший;
Г сто двадцять, одна сота, сотий.


2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2014-04-13T13:51:25+00:00
5 Б
3 А
Швидше за все               
3 точно не Г, бо там є СОТИЙ (порядковий, а не кількісний)
2014-04-13T13:51:36+00:00