Проверьте ошибки, если есть.
Қазақстанда мейрамдар өте көп. Көктем менің жақсы көретін мезгілім, көктемде күшті
мейрамдар өтеді, мысалы: наурыз, 8 наурыз
әйелдер күні. Осы күндерде жақсы демаламын, өйткені дала жыла болады құстар жылы жақтан ұшып келеді. Демалыста мен құстарға ұя жасап қоямын. Мен көктем демалысын жақсы көремін.

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2014-04-13T13:26:05+00:00
Можно заменить кушти на кызыкты,мысалы 22 наурыз, не жыла а жылы , болады и точка.
Вот так?
Қазақстанда мейрамдар өте көп. Көктем менің жақсы көретін мезгілім, көктемде қызықты мейрамдар өтеді, мысалы: 22 наурыз, 8 наурыз әйелдер күні. Осы күндерде жақсы демаламын, өйткені дала жылы болады. Демалыста мен құстарға ұя жасап қоямын. Мен көктем демалысын жақсы көремін.
добавь еще халықаралық әйелдер куни
жаксы коретин мезгилим . Коктемде коптеген кызыкты мейрамдар отеди, мысалы
2014-04-13T14:04:59+00:00