Один шофер перевіз самоскидом 595 ц цементуа другий-490 ц причому перший
шофер зробив на 3 рейси більше. Скільки рейсів зробив кожен шофер якщо
вантажність самоскидів була однакова»π

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2014-04-13T17:28:09+04:00
595 - 490 = 105 ц
105 : 3 = 35 ц за 1 рейс
595 : 35 = 17 рейсов - первый шофер
490 : 35 = 14 рейсов - второй шофер
2014-04-13T17:28:10+04:00
595-490=105ц,
105/3=35 ц за один рейс,
595/35=17 рейсов первый,
490/35=14 рейсов второй