Если что то заранее спасибо
Плиз я снял 66 баллов
остался только1

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2014-04-12T20:58:48+00:00
стежка  стежечка  стежинка  стежиночка
стіжок   стіг    стіжечок  стіжковий
гніздечку  гніздо  гніздування  гніздівля  гніздуватися
листок  лист листівка листочок  листоноша листопад листоріз 
  • Участник Знаний
2014-04-13T05:36:45+00:00
стежка  стежечка  стежинка  стежиночка
стіжок   стіг    стіжечок  стіжковий
гніздечку  гніздо  гніздування  гніздівля  гніздуватися
листок  лист листівка листочок  листоноша листопад листоріз