Ответы и объяснения

2014-04-12T15:08:27+00:00
1.Всі, за винятком Бойчука, здивовано дивилися на свого шкіпера
2. 
А я не знаю нічого ніжного, окрім берези
3. 
Замість квітів біля школи посадили декоративні кущі
4. 
Ягід навколо, особливо дикої малини, була сила-силенна
5. 
Він пригостив яблуками всіх дітей, які були в дворі, і дорослих, не виключаючи й самого Степана
Лучший Ответ!
2014-04-12T16:39:53+00:00
1.Замість відповіді мати голосно сміється.
2.
Замість квітів біля школи посадили декоративні кущі. — Не квіти посадили біля школи, а декоративні кущі.
3.
Мены подобаються всі кольори веселки, за винятком жовтого..
4. Всі, крім сусідів з п*ятого поверху, були присутні на суботнику. .
5.
А я не знаю нічого ніжного, окрім берези .