Для обклеювання 50 метрів квадратних стін потрібно 7 рулонів шпалер.Скільки рулонів шпалер потрібно шпалер для обклеювання 200 метрів квадратних стін?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-05-08T16:11:23+04:00



1) 200:50=4 (во столько раз будет больше площадь)

2) 7*4=28 (понадобится рулонов)

Ответ: понадобится 28 рулонов обоев. 

2012-05-08T16:11:31+04:00

50 м.кв - 7р.

200 м.кв - ?р.

1 спос!б

200*7:5=28(р)

 

2 спос!б

1.200:5=4 (рази)-р!зниця

2.4*7=28 (р)

 

В!дпов!дь: 28 рулон!в шпалер