Срочно! придумайте четверостишье на белорусском языке про родину.

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
  • Участник Знаний
2014-04-11T18:55:19+00:00
Мая Радзіма, мая зямля,
Цябе люблю, як сваю маці.
Тваі прыгожые края
Забыць змагу я наўрад ці.
Я просто пишу стихи и храню их в электронном виде, и, когда надо, я захожу в хранилище и копирую текст :)
Комментарий удален
На сайте. http://www.stihi.ru/avtor/chrisandrina - если интересно)
Комментарий удален
Благодарю :)
2014-04-11T18:56:42+00:00
Радзіма наша святая,
Наша вялікая Русь,
Сэрца табе аддаючы,
У вернасці вечнай клянуся