Переведите!!!!!!!
Я люблю делать домашнее задание.Мне 9 лет. Я учусь в 3 классе.Школа номер 99.999 !
Мой любимый урок : Казахский язык.

2
на какой язык?
казахский
прости у меня казахских букв нету

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2014-04-11T22:31:48+04:00
Мен үй тапсырмасын жасағанды жақсы көремін. Мен 9 жастамын.Мен үшінші сыныпта оқимын. Нөмер 999.99 мектеп. Менің сүйікті пәнім: Қазақ тілі.
2014-04-11T22:33:08+04:00
Мен үйдің тапсырмасын жасау сүйемін. 9 жастың маған. Мен 3 сыныпта оқимын . Мектеп 99.999 нөмір!
Менің сүйікті урок:казахский тілім