CIRCLE AND WRITE THE WORDS FROM THE STORY «FRIENDS ARE ALWAYS FRIENDS»

A N F Y S C H O O L

P A A T U A E D B S

E P N O P N B O O K

L P O P E D T L K S

S L L W R I O L A W

O E E A M D R E T E

R E T E A C H E R T

O T O N N T R S E O

B S Y U O Y A O S N

O A S W E E T S N A

T E D D Y B E I M P

2

Ответы и объяснения

2012-05-06T19:45:30+00:00
Лучший Ответ!
  • marsyu
  • почетный грамотей
2012-05-06T19:54:04+00:00

 S  C  H  O  O  L

 B  O  O  K

 L  A  W

S  W  E  E  T 

T  E   D  D  Y 

R O B O T

T O Y S

S U P E R M A N