Квіткарка приготувала для продажу 43 гвоздики.3 із них вона поставила у вазу,а з решти склала 8 букетів.скільки гвоздик у кожному букеті?

2

Ответы и объяснения

  • frich1
  • светило науки
2014-04-10T14:45:55+00:00
43-3=40 (гвоздик) - для букетів;
40 : 8 =5 (гвоздик) - у кожному букеті.
Лучший Ответ!
2014-04-10T14:46:35+00:00
На продажу-43гв.
В вазу-3гв.
С остатка-8 букетов-? гв.
1) 43-3=40(гв.)-было в букетах
2) 40/8=5(гв.)
Ответ: по 5 гвоздик в каждом букете.