Ответы и объяснения

2014-04-10T17:54:00+04:00
Каша смачніше за балачок.свій хліб більш ситний.солодший за все плід праці.  Без кривих і скрипучих дерев лісу не буває. Бий верхнього, аби аж спідній почув.
 
У домі без книги, як без вікон, темно.Без хліба легше прожити, а ніж без книги.Золото добувають із землі, а знання- з книжок.
Людина міцніша за кремінь і слабша за мушку. 

Найкраще зерно ховається на дно. 
На ласкаве слово не кидайся, а за грубе не гнівайся.
Лучший Ответ!
2014-04-10T17:54:36+04:00
Без кривих і скрипучих дерев лісу не буває. Бий верхнього, аби аж спідній почув. Великий дуб, дуплуватий. Вогонь - добрий слуга, але поганий господарь. Дурні воду каламутять, я спритні рибку хапають. З брудної води ще чистим ніхто не вийшов. І в найдовшого дя є кінець. Для проханого гостя багато треба, а несподіваний гість, що поставиш, то їсть. Весела думка - половина здоров'я. Зрубаній голові байдуже за чубом.