Допоможiть будласка iз задачею . №985. Розмiр спортивного комплексу, що маэ форму прямокутника , 125м i 350м. 14950м квадратних займаэ каток,а двi третiх решти площi - спортивнi майданчики. Знайди площу спортивних майданчикiв

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-05-06T11:17:03+00:00



1)125*350=43750кв.м-площадь спорт.комплекса.

2)43750-14950=28800кв.м-остальная часть.

3)28800:3*2=19200кв.м-площадь спорт. площадок.

2012-05-06T14:18:51+00:00



1)S=a*b= 125*350=43750кв.м-площадь спортивного комплекса
2)43750-14950=28800кв.м-остальная часть комплекса
3)28800*(2/3)=19200кв.м-площадь спорт. площадок