Найдите площадь закрашенного треугольника и с объяснением(кто ответит правильно отмечу наилучшим.)
(картина внизу.)
а) 14 см ²
б) 16 см ²
в) 18 см ²
г) 20 см²

2

Ответы и объяснения

2014-04-09T16:30:35+00:00
Лучший Ответ!
2014-04-09T16:49:16+00:00
Якщо основна фігура прямокутник, то:
трба провести висоту у трикутнику з верхньої точки, нехай вона буде С до основи вниз. висота утворить із стороною прямокутника прямий кут а отже вона буде = бічній стороні прямокутника; нижня сторона трикутника (нехай точки А і В) беде дорівнювати сумі двох верхніх відрізків; АВ=3+6=9см
знаходимо S за формулою:S=1/2ah 
S=1/2*9*4=18 кв. см