Нужно составить предложения с каждым из словосочетаний:
жалаң аяқ,
табиғат дүниесі
түзеле бастады
заранее спасибо

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2014-04-09T20:21:41+04:00
Ауылда балалар жалая аяқ жүреді.
Әр адам табиғат дүниесін сезініп ,оны қорғай білу керек.
Арман анасының сөзінен кейін түзеле бастады.

2014-04-09T20:38:33+04:00
Айжан үйде жалаң аяқ жүгірді
Біздің табиғат дүниеміз өте әдемі
Диастың сабағы түзеле  бастады