Твір на вибір:
1.Як побачити вчинок
2.Шляхетний вчинок
3.Біла ворона
4.Вчинки підлітків на вулиці
5.Вибухи петард
6.Перемогти себе
7.Думки проти течії
8.Прилюдний учинок і вчинок на одинці
9.Не чини людям так, як не хочеш, щоб чинили тобі.
Мені треба лише 1 твір на одну з тем!

2

Ответы и объяснения

2014-04-08T19:15:40+00:00
Настала весна. Всім весело  діти іграють і сміються а над дітьми пролетіла чорна ворона вона була зла і мала кличку "злюка".

   Летіла ворона летіла й вдарилася в березу й впала на землю АБО ЯК СКАЗАТИ В БІЛУ  фАРБУ.  підлетіла вонадальше і не замічає себе білою всі діти налякалися ворони а й делакі сміялися
         
         ну і має ворона свою злість і тепер в неї кличка не злюка а "БІЛА ВОРОНА"
ВОТ І МАЄШ ТИ ВОРОНА І БУДЕШ ТИ ЗАВЖДИ БІЛОЮ САМА ТАК ЗАХОТІЛА

        
Мені треба як мінімум на пів-сторінки
Лучший Ответ!
2014-04-08T19:54:58+00:00
Людина приходить у цей світ задля щастя і добра. А тому кожен із нас повинен творити лише благородні діла, щоб не завдати болю чи шкоди іншим. А тих, хто робить злі та жорстокі вчинки, засуджують. Дуже часто у житті свою про-
вину потрібно спокутувати, тому необхідно задуматися над цим кожному.Гне завдаваймо шкоди іншим ,бо самі можемо опинитися у цьому становищі.
"Твори добро », - каже давня мудрість. Це просто: досить робити з іншою людиною так, як ти хотів би, щоб чинили з тобою. Ти хочеш, щоб тобі робили добре, роби іншим добро.Хочеш щоб тобі говорили правду, не бреши іншим.Хочеш щоб любили, люби всім серцем.