Яким членом речення тут є слово "навіть" ? допоможіть будь ласка!
Заслухались квіти, притихнув садок, і НАВІТЬ фонтан журкотливий примовк.
можливо це слово буде обставиною?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2014-04-08T16:10:37+00:00
  це слово є другорядним 
я розумію що це другорядне слово. але яке саме? обставина?
2014-04-08T16:22:00+00:00
Так, це обставина. обставина відповідає на питання "як?", "де?", "коли?".