Стихотворения об Украине на украинском языке прошууу срочно!!!

2

Ответы и объяснения

2014-04-08T13:15:32+00:00
Це моя Україна
Зацвітає калина, 
Зеленіє ліщина, 
Степом котиться диво-луна, 
Це моя Україна, 
Це моя Батьківщина, 
Що, як тато і мама, одна.
Лучший Ответ!
2014-04-08T13:21:58+00:00
Ви знаєте, як липа шелестить
У місячні весняні ночі? —
Кохана спить, кохана спить,
Піди збуди, цілуй їй очі,
Кохана спить.. .
Ви чули ж бо: так липа шелестить.
Ви знаєте, як сплять старі гаї? —
Вони все бачать крізь тумани.
Ось місяць, зорі, солов'ї...
«Я твій», — десь чують дідугани.
А солов'ї!..
Та ви вже знаєте, як сплять гаї