СРОЧНО ДУЖЕ ПОТРІБНО НА ЗАВТРА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Чи подобається тобі ромашка?Склади і запиши опис цієї рослини (5-7речень).

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-05-03T20:26:08+04:00

Мені дуже пободається ромашка.Яке ласкаве імя у цієї квітки!І сама вона прекрасна.Вона має багато пелюсточок білих-білих.А посерединізнаходиться жовте сердечко.Стебло зелене,тендітне.Ромашки не вигорають,не відцвітають,не тьмяніють на гарячлму літньому сонці.Ця квштка поєднує разом і красу,іпростоту,і вічність.

2012-05-03T20:26:17+04:00

Ромашка-це цікава рослина, яка подобається мені. Цвіте ромашка усе літо. Прикрашає сади, ліси, клумби. Скромні квіти, наче зовсім простенькі, схожі на сонечко, із жовтими серединками та білими пелюстками. Ця життєрадісна квітка дарує людям гарний настрій. Вона символізує щирість почуттів.