уяви собі що ти репортер місцевої газети радіо чи телебачення а твій друг спротсмен. ти маєш записати інтервю. треба спланувати запитання ознайомитисьз відомою спортивною інформацією а інтервю скомпонувати так щоб воно було цікаве.(стисло запиши питання та відповіді)

2

Ответы и объяснения

2014-04-07T20:25:47+00:00
Чи вам подобається ваша професія? Чи не хочете ви її кидати? Чим цікава ця професія для вас? Чим цей спорт вас зацікавив?
а напишіть будь ласка і відповіді
Так,адже якщо б я її не любила я б не працювала у цій галузі. Ні в якому разі,моя професія-моє хоббі. Вона дає мені енергію.Своєю енергійністю
Лучший Ответ!
2014-04-07T20:28:05+00:00
Як ти добився свого успіху               я довго працював на своїм тілом
як часто ти тренуєшся                       щодня
хто допоміг тобі стати спортсменом       мої рідні мама тато
чи хвилюєшся ти перед змаганнями       ні я впевнений у собі                            
чи зустрів ти жінку свого життя               ще ні я надіюся що спорт мені у цьому                                                                допоможе