Решите загадки на укр Що біжить без ніг?
Що летить без крил?
Що плаче без сліз?
Яким зловом можно зігрити?
Якого променю не пабочиш?

2

Ответы и объяснения

2014-04-07T22:35:03+04:00
Потяг? Машина? 
Літак
Пісня?
Добрим
Сонячного

а взагалі, що завгодно можна підставити
Лучший Ответ!
2014-04-07T22:37:34+04:00
1. час
2.літак
3.душа,серце
4.добрим
5.променю рентгена(але я не знаю,наврядчи це правильна відповідь)