Переведите пожалуйста)
1. Ми купили подарунок для мами
2. Вона щойно вибрала костюм
3. Я купив багато овочів та фруктів в овочевій лаввці
4. Він ніколи не відвідував великий супермаркет
5. Вона ще не виконала домашнє завдання

2

Ответы и объяснения

2014-04-07T18:20:50+00:00
Мы купили подарок для мамы
она ... выбрала костюм
я купил много овощей и фруктов в овощной лавке
он никогда не видел этот супермаркет?
она еще не делала домашнее задание?
ВРОДЕ ТАК(
Лучший Ответ!
2014-04-07T18:25:21+00:00
1 We bought a present for mum (mother)
2 She just chose a suit
3 I bought a lot of fruits and vegetables in the vegetable shop
4 He never visited a big supermarket
5 She has not complied with homework