Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2014-04-07T21:11:49+04:00
Заголовок - Білочка 
У неї була перебита лапка....
...перев'язали їй лапку...
...жити з ними...
Б) В мене є подруга , її звати Наталка . Вона дуже гарна дівчина . У наталки дуже довге та гарне волосся . Вона добра та ніжна . В її характері приваблює те . що вона завжди допомогає іншим .Ми з нею дружемо з самого дитинства . Разом ходили до дит-ясла , а зараз ходемо до однієї школи .
2014-04-07T22:46:45+04:00