З кожної з перших шести грядок було зібрано по 30.5 кг помідорів, з наступних 10 грядок врожай становив по 24,6 кг із грядки, а з останніх чотирьох грядок -по 29,5 кг помідор. Знайдіть середню врожайність помідорів з одніЄї грядки.

2

Ответы и объяснения

2012-05-03T16:12:25+04:00



6*30,5+10*24,6+4*29,5=183+246+118=547кг- собрали всего

6+10+4=20 гр- столько всего грядок

547/20= 27,35кг- средняя урожайность с грядки

Лучший Ответ!
2012-05-03T16:14:08+04:00



1)30,5*6=183кг -собрали всего з перших шести грядок.

2)24,6*10=246кг- з наступних 10 грядок .

3)29,5*4= 118кг з останніх чотирьох грядок.

4)6+10+4=20 всего грядок.

5)183+246+118= 547 кг всего собрали помидоров.

6)547:20= 27,35кг середня врожайність помідорів з одніЄї грядки.