Перебудуй подане речення в спонукальне. Речення: Учни вчатся бути стараними и видповидальнимими, намагаються виконувати свои обицянки.

2

Ответы и объяснения

2014-04-07T12:10:54+00:00
Вчіться, учні , бути старанними і відповідальними, намагайтеся виконувати свої обіцянки .
Лучший Ответ!
2014-04-07T12:12:57+00:00
Учні ,  вчітся  бути стараними і  відповидальними, намагайтеся виконувати  своиї обицянки.